Berichtensysteem

Deel de liefde voor Tjek®

Vanaf vandaag kan gebruik worden gemaakt van een nieuwe feature: “Het Berichtensysteem”

  • De ‘Ontwikkelaars’ (dat zijn wij) kunnen berichten van nieuwe features toevoegen.
  • Het ‘Systeem’ zal onregelmatigheden in het systeem melden als een bericht.
  • Je kan berichten verzenden naar elkaar.

Bovenaan het “ADMIN” scherm zal je “Berichten” zien met het aantal ongelezen berichten in een rood kadertje. Klik op deze link om al je berichten te zien.

Berichten

Naast ieder bericht zie je de afzender, het onderwerp en datum van het bericht. Klik hierop om de details van het bericht te zien of om te antwoorden op een bericht. Het knopje met het oog markeert je bericht als gelezen, het knopje met de vuilnismand verwijdert het bericht definitief. Berichten die gelezen zijn komen in het grijs onderaan de lijst te staan.

ERR berichten hebben meestal een link naar de timesheet waar een registratie kan worden rechtgezet.

ERR berichten hoef je niet te wissen, deze worden elke nacht bijgewerkt, tenzij je op de refresh knop drukt, dan worden alle onregelmatigheden direct gezocht in je registraties (Opgepast, dit kan even duren).

Het overzicht van berichten toont het type bericht:
  • ERR: Een onregelmatigheid in het systeem (wordt één maal per dag aangemaakt)
  • ADM: Een Feature update – Bugfix voor de “Admin” pagina’s
  • APP: Een Feature update – Bugfix voor de “App” (telefoon)
  • MSG: Een bericht van een gebruiker
Voorbeeld:

Berichten overzicht

Gerelateerde berichten

Niets gevonden.

Menu